Tko bi rekao da je već prošlo šest godina od kad smo dobili ključeve za prostor u ulici Erazma Barčića 11a? Tko bi rekao da mi je trebalo gotovo isto toliko vremena da shvatim jednu od najvećih grešaka koju smo napravili kada smo pokretali Manual... komunikacija.
Oslonac naše marketinške strategije je bilo word of mouth širenje informacija i s ovim tekstom ne želim ulaziti u detalje tih početaka i pravdati odluke koje su donešene. Želim, radi budućnosti, ispraviti pitanje loše komunikacije, jer nedavno sam saznao da zapravo postoji i zakon — sličan Murphyjevom — koji se posebno odnosi na komunikaciju.
Finski komunikolog, profesor i političar Osmo Wiio jednom je izjavio: “Ako komunikacija može propasti – propast će. Ako se poruka može razumjeti na više načina – bit će razumljena upravo onako kako najviše šteti.” Ovaj zakon, poznat kao Wiioov zakon komunikacije, ističe da je komunikacija sklona neuspjehu i pogrešnom tumačenju. Poruka će gotovo uvijek biti shvaćena na način koji izaziva najviše štete ili nesporazuma. Wiio time naglašava koliko je teško prenijeti poruku točno onako kako je zamišljena te koliko su jasnoća i pažnja u komunikaciji ključne za izbjegavanje grešaka.
Što možemo učiniti da poboljšamo komunikaciju? Prije svega — jasnoća i provjera razumijevanja. Kod svih tekstova vezanih uz Manual potrudit ćemo se pisati jednostavno i razumljivo, a ako ti imaš kakvih nedoumica, slobodno pitaj. U izradi je nova web stranica koja će biti jedinstveni izvor istine. Sadržavati će sve potrebne informacije na jednom mjestu i uvelike olakšati pristup sadašnjim i novim članovima, a ovaj blog će postati dio te cjeline.
Ovim putem najavljujem i nekolicinu budućih postova u kojima ću u širinu objasniti neka naša stajališta i odluke.
0 comments
You must sign in with your Manual member credentials to leave a comment.